Rekrutacja krok po kroku
1. Wypełnij elektroniczny formularz rekrutacyjny
2. Dokonaj opłaty rekrutacyjnej.
3.Skompletuj potrzebne dokumenty i wraz z wydrukowanym formularzem rekrutacyjnym dostarcz ich komplet do Biura Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej w terminie do 13.07.2018r. – studia stacjonarne, a w terminie do 21.09.2018r. – studia niestacjonarne.
4. Przesyłając dokumenty drogą pocztową, zaleca się kontakt drogą telefoniczną lub mailową z Biurem Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej.
5. Informację o przyjęciu na studia otrzymasz listem poleconym.
6. Po otrzymaniu informacji o przyjęciu na studia już jako student podpisujesz umowę z uczelnią. Umowa ta zobowiązuje do uiszczenia czesnego za pierwszy semestr studiów.
Opłaty
Opłaty i promocje
Opłata rekrutacyjna wynosi 80 PLN. Należy ją uiścić na konto Uczelni: 24 1320 1120 2565 2484 2000 0001 Bank Pocztowy S.A. I oddział w Toruniu
W tytule wpłaty należy podać: imię, nazwisko, kierunek studiów – opłata rekrutacyjna.
Opłata rekrutacyjna:
- kandydaci, którzy złożą dokumenty do dnia 13.07.2018r. i podejmą naukę od października, zapłacą czesne za pierwszy semestr nauki niższe o wysokość opłaty rekrutacyjnej,
- jest bezzwrotna w przypadku przyjęcia kandydata na studia, a następnie jego rezygnacji z podjęcia studiów,
- jest bezzwrotna w przypadku nieprzyjęcia kandydata na studia,
- jest zwracana w przypadku nieuruchomienia kierunku studiów,
- nie obowiązuje absolwentów studiów pierwszego stopnia w WSKSiM.